Matrix-Co
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

الحقونــــــــــــــــــى

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
midosoft252
عضو جديد
عضو جديد

المساهمات : 6

الحقونــــــــــــــــــى Empty
مُساهمةموضوع: الحقونــــــــــــــــــى   الحقونــــــــــــــــــى Emptyالسبت أكتوبر 01, 2011 2:57 pm

بسم الله الرحمن الرحيم

انا عندى مشكلتين

1-انا كنت معايا كابسات فى الاكونت وكنت مسافر ورجعت افتح الاكونتات ملقتش كابسات فيها مع العلم ان مفيش حد يعرف الباسودر والاكونت مش بفتحة فى اى سيبر فى المنزل فقط

2-كان معايا 450 الف كابس وفتحت الشوب ميل اشترى اكسبولة صفرة حدت اسكبولة واحدة بس رقم واحد ودوست اوك خد منى 300 الف affraid مع العلم ادانى اكسبولة وحداة و الحركة دى اتكررت كذا مرة معايا

ارجو الافادة ولكم جزيل الشكر
Admin
رئيس ومدير عام المنتدى
رئيس ومدير عام المنتدى
Admin

المساهمات : 59

مُساهمةموضوع: رد: الحقونــــــــــــــــــى   الحقونــــــــــــــــــى Emptyالأحد أكتوبر 02, 2011 3:12 am

اولا السيبيز بيتصفر كل شهر زى ما مكتوب فى الأعلان

ثانيا الأكسبول الأصفر فعلا بقى ب 300 الف وهينزل باتش قريب علشان يبان ان سعره 300 الف وده نظرا لنزول سعر السيبيز
https://matrix-co.yoo7.com
midosoft252
عضو جديد
عضو جديد

مُساهمةموضوع: رد: الحقونــــــــــــــــــى   الحقونــــــــــــــــــى Emptyالأحد أكتوبر 02, 2011 4:37 am

اولا شكرا على الرد والافادة
1-دلوقتى حالا فتحت الاكونت ملقتش فية ولا كابس وانا كنت ليسة فاتح من حوالى 4 الى 5 ساعات كنت لامم حوالى 1.8 مليون كابس
2-يعنى اية السيرفر بيتصفر كل شهر ياريت شرحها بالتفصيل
midosoft252
عضو جديد
عضو جديد

مُساهمةموضوع: رد: الحقونــــــــــــــــــى   الحقونــــــــــــــــــى Emptyالأحد أكتوبر 02, 2011 4:38 am

وعلى فكرة انا عمال افتح الاكونت احاول اكلم الجى ام عمال كل شوية يهنج
medhat
رئيس عام قسم الشروحات
رئيس عام قسم الشروحات
medhat

المساهمات : 132

مُساهمةموضوع: رد: الحقونــــــــــــــــــى   الحقونــــــــــــــــــى Emptyالأربعاء أكتوبر 05, 2011 12:06 am

midosoft252 كتب:
اولا شكرا على الرد والافادة
1-دلوقتى حالا فتحت الاكونت ملقتش فية ولا كابس وانا كنت ليسة فاتح من حوالى 4 الى 5 ساعات كنت لامم حوالى 1.8 مليون كابس
2-يعنى اية السيرفر بيتصفر كل شهر ياريت شرحها بالتفصيل

بص يا صحبى هشرحلك انا طبعا فى ناس كتير بتلقيها بتبيع فى سى بى اس فى السيرفر وطبعا البى ام قايل محدش بيبع سى بى اس غير عن طريق البى ام عشان كده البى ام بيصفر السي بى اس كل شهر عشان الناس الى بتبيع وطبعا قبلها بيكون كاتب رسايل على السيرفر على معاد التصفير ويارب تكون فهمت كلامى
عادل محمد
عضو نشيط
عضو نشيط

المساهمات : 19

مُساهمةموضوع: رد: الحقونــــــــــــــــــى   الحقونــــــــــــــــــى Emptyالأحد أكتوبر 09, 2011 3:30 pm

يعنى لو الوحد بيجمع فى فلوس كل يوم على شان يجيب حج وا يجى السلفر يعمل استرات تروح الفلوس صح
دة ماشى حلو ممكن نشوف حل احسن من كدة

الحقونــــــــــــــــــى
صفحة 1 من اصل 1