الرئيسيةاليوميةس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 

انا بأوجه سؤال للبى ام وارجوا الرد ؟؟؟

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
T I T 0
عضو نشيط
عضو نشيط

المساهمات : 16

مُساهمةموضوع: انا بأوجه سؤال للبى ام وارجوا الرد ؟؟؟   الجمعة أغسطس 26, 2011 2:56 pm

انا باوجه كلامى للجى ام او البى ام
انا واكتر من 20 واحد فى السيرفر عايزين نعرف اذا كان السيرفر ها يفضل كده والا ها يتعدل لان السيرفر دى كان اجمد سيرفر تهييس شوفتوا فى حياتى بس للاسف بقى ابضن سيرفر تهييس للاسف ودى بسبب انوا ما بيفتحشى فى اليوم الا ساعات معدوده ...
فاحنا عايزينك يا بى ام ترد علينا وتقولنا اذا كان السيرفر ها يتظبط والا لا علشان نكون عارفين ...
ما هو معلشى احنا مش ها نفضل كل اما نحب نلعب نتعزب العذاب دى كلوا
فاحنا عايزين نعرف علشان لو ها يفضل كدا نغير الجيم ( نغير السيرفر يعنى ) ودى مش حاجه تزعل لاننا عايزين نستمتع بالوقت اللى بنلعب فيه مش كل لما نيجى نفتح يقولنا السيرفر مغلق ارجواااااااااااا الرددددددددد على السؤالللللللللللل السيرفر ها يتظبطططط والا ها يفضللللللللللل كداااااااااا .؟؟؟.؟؟؟.؟؟؟.؟؟؟.؟؟؟.>>><<<
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
medhat
رئيس عام قسم الشروحات
رئيس عام قسم الشروحات

المساهمات : 132

مُساهمةموضوع: رد: انا بأوجه سؤال للبى ام وارجوا الرد ؟؟؟   السبت أغسطس 27, 2011 11:01 am

T I T 0 كتب:
انا باوجه كلامى للجى ام او البى ام
انا واكتر من 20 واحد فى السيرفر عايزين نعرف اذا كان السيرفر ها يفضل كده والا ها يتعدل لان السيرفر دى كان اجمد سيرفر تهييس شوفتوا فى حياتى بس للاسف بقى ابضن سيرفر تهييس للاسف ودى بسبب انوا ما بيفتحشى فى اليوم الا ساعات معدوده ...
فاحنا عايزينك يا بى ام ترد علينا وتقولنا اذا كان السيرفر ها يتظبط والا لا علشان نكون عارفين ...
ما هو معلشى احنا مش ها نفضل كل اما نحب نلعب نتعزب العذاب دى كلوا
فاحنا عايزين نعرف علشان لو ها يفضل كدا نغير الجيم ( نغير السيرفر يعنى ) ودى مش حاجه تزعل لاننا عايزين نستمتع بالوقت اللى بنلعب فيه مش كل لما نيجى نفتح يقولنا السيرفر مغلق ارجواااااااااااا الرددددددددد على السؤالللللللللللل السيرفر ها يتظبطططط والا ها يفضللللللللللل كداااااااااا .؟؟؟.؟؟؟.؟؟؟.؟؟؟.؟؟؟.>>><<<

اولا: كلمة بضين كلمة مش كويسة يعنى

ثانيا : فى مشكلة فى السيرفر البى ام بيحلها ان شاء الله

ثالثا : ممكن حضرتك تنزل كلينت السيرفر التانى ولما يكون ده قافل تخش على التانى العب عقبال ما المشكلة تتحل باذن الله والسيرفر التانى لو عاوز تحملو هتلاقى فى اخبار اللعبة اول قسم فى اعلان هام جدا شرح سيرفر نيو ماتركس الجديد خش وحملو

sniper_gunx
عضو جديد
عضو جديد

المساهمات : 8

مُساهمةموضوع: رد: انا بأوجه سؤال للبى ام وارجوا الرد ؟؟؟   الثلاثاء سبتمبر 27, 2011 1:55 pm

يا جماعة على فكرة انا لو مكانو وقراء الكلام دا هزعل جدا يا جماعة نفسى يكون فى اسلوب احسن ومتحضر فى الكلام بلاش السب والكلام الشاذ دا انا نفسى نكون ناس كبيرة مع بعضينا نكلم بعض باحترام لو حاجة زعلت ولا حد عملك حاجة تخش بكل ذوق وادب وتقول مشكلتك لاكن الاخ الا كاتب الموضع هو مفهوش اى حاجة بس فى بعض الجمل كدا مش حلوة انتا ممكن تكتب مشكلتك من غير اى كلمة جارحة واللة لو عملنا كدا هنبقى احسن واحسن مع بعض ودا المطلوب
midosoft252
عضو جديد
عضو جديد

المساهمات : 6

مُساهمةموضوع: رد: انا بأوجه سؤال للبى ام وارجوا الرد ؟؟؟   الأحد أكتوبر 02, 2011 11:55 am

sniper_gunx كتب:
يا جماعة على فكرة انا لو مكانو وقراء الكلام دا هزعل جدا يا جماعة نفسى يكون فى اسلوب احسن ومتحضر فى الكلام بلاش السب والكلام الشاذ دا انا نفسى نكون ناس كبيرة مع بعضينا نكلم بعض باحترام لو حاجة زعلت ولا حد عملك حاجة تخش بكل ذوق وادب وتقول مشكلتك لاكن الاخ الا كاتب الموضع هو مفهوش اى حاجة بس فى بعض الجمل كدا مش حلوة انتا ممكن تكتب مشكلتك من غير اى كلمة جارحة واللة لو عملنا كدا هنبقى احسن واحسن مع بعض ودا المطلوب

والله كلام معقول جدا كل واحد قبل ما يكتب حاجة يحط نفسة مكان الى هيكلمة
وبالتوفيق ان شاء الله

انا بأوجه سؤال للبى ام وارجوا الرد ؟؟؟
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1