Matrix-Co
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

$$$$$$ العايز الاستار تور و الفانة +12 _7 يدخل هنا $$$$$$$

Admin
si7s
The.Matrix
bola taker
medhat
T I T 0
pop350
11 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
pop350
عضو متميز
عضو متميز

المساهمات : 40

$$$$$$ العايز الاستار تور و الفانة +12 _7 يدخل هنا $$$$$$$ - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: $$$$$$ العايز الاستار تور و الفانة +12 _7 يدخل هنا $$$$$$$   $$$$$$ العايز الاستار تور و الفانة +12 _7 يدخل هنا $$$$$$$ - صفحة 2 Emptyالأربعاء أغسطس 17, 2011 7:26 pm

The.Matrix كتب:
انا نزلت الأن بى سى تانى فى التاون بس اللى هيجى يقولى انا اشتريت والأيتم فول تانى مش هرد عليه اصلا لأن مينفعش انزلها فى الشوب ومعنديش حل تانى على الله حد يقولى انا اشتريت والسيبيز راح عليا علشان الأيتم فول وانا بنبه من دلوقت

كلامك صح و مقبول من الجميع و انا فعلا مقدر انة من الصعب نزول الاستار و الفانة فى الشوب ميل لانة دا سورس كامل
pop350
عضو متميز
عضو متميز

مُساهمةموضوع: رد: $$$$$$ العايز الاستار تور و الفانة +12 _7 يدخل هنا $$$$$$$   $$$$$$ العايز الاستار تور و الفانة +12 _7 يدخل هنا $$$$$$$ - صفحة 2 Emptyالأربعاء أغسطس 17, 2011 7:32 pm

Admin كتب:
اقتباس :

و كمان انا بصراحة كدة اتخنقت من ادارة فى النتدى دا ملحوظة صغيرة
لادمن و متركس لما تكون ماسك قسم يبقا تفتح كل شوية تشوف اية الجيد و تعطى
التقيم و التثبيت و كمان ملحوظة انا مش مقتنع بحوار التقيم بتاعك غلط
مينفعش التقيم بالردور يعنى مثلا لو واحد عامل 10 موضوعات شورحات و التانى
حطط 50 رد يبقا الحطط الردود ياخد تقيم اعلى و دا علشان انتا مش بتخش تشرف
على المنتدى انتا سايب الاشراف ادومتك من سيستم المنتدى بحاجة اسمها
المساهمات و دا طبعا كبلم غلط جدااا هتخلى محدش يضيف موضوعات كلو يكتب ردود
و بس يكتب شكران يبقا زى العمل موضوع كامل ههههههههههه حرااااااام بجد و
كمان لزم تتابع مسابقة المنتدى على طول

اقتباس ورد بسيط على كلامك
----
يا اخى كلانا عندنا مشاكل برها شبكة الانتر نت نهائيا لذلك بمنع من الدخول الى المنتدى فى اوقات معينة
ومين قال مفيش تشجيع ولا حاجة

انا هعمل القاب , اوسمة , رتب جديد ونجوم
وكل ده تقيموا هيكون منى ومن البى ام يعنى هتقيتم هنا وفى للعبة كمان لم اشوفك نشيط هخلى البى ام يقيمك فى للعبة باذن الله
وبعتذز ع التقصير والاخ مدحت بلغنى
وان شاء الله فى مشرفين داخلين الادرة مترشحين بالتوافيق اخى , فى رعاية الله

ياريت الاتشجيع المستمر مش علشانى وللة بس لو عايز تكبر المنتدى بتاعك لانة التامل الرسمى و الموقع الرسمى بتاع السرفر و ياريت بردو ميكنش التقيم على الردود التقيم على الموضيع و النشاط و لاسف انا مش هعرف اكمل معكو علشان
داخل 2 ثانوى و كلامى الفات عن ادارة المنتدى مش مجرد انها ملحوظات عم جرب شخصية و نصحية اخوية و شكران على حسن الرد و نرجو المزيد و المزيد فى الااردة و عايزين كمان ناس تانى تدخل تكتب موضيع لان الاقسام كتيرة و انا رايى انى البى ام يدخل شوية يعلن عن جوايز لاكتبة الموضيع و شكران
Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink
pop350
عضو متميز
عضو متميز

مُساهمةموضوع: رد: $$$$$$ العايز الاستار تور و الفانة +12 _7 يدخل هنا $$$$$$$   $$$$$$ العايز الاستار تور و الفانة +12 _7 يدخل هنا $$$$$$$ - صفحة 2 Emptyالأربعاء أغسطس 17, 2011 7:36 pm

[quote="medhat"]
pop350 كتب:

على فكرة يا بوب انت كمان مش بترد على كل المواضيع منتا عشان تلاقى ردود لازم ترد انت كمان انت فى مواضيع كتير مش بترد عليها فى جميع الاقسام مش شرط ترد فى قسم واحد لانى الاقسام كلها مهمة صح ولا غلط

تقبل مرورى

انا مش برد على الموضيع ازاى انا على طول برد مفيش غير امبارح و اول علشان كانت مسافر و رجعت بالسلامة الحمد اللة و انا مش بكتب فى كل الاقسام علشان بصراحة كدة انا متعود على ادالادة قسم الشروحات و المتابعة فيها بس انشاء اللة فى المزيد لحتى ما التزم فى الدراسة
pop350
عضو متميز
عضو متميز

مُساهمةموضوع: رد: $$$$$$ العايز الاستار تور و الفانة +12 _7 يدخل هنا $$$$$$$   $$$$$$ العايز الاستار تور و الفانة +12 _7 يدخل هنا $$$$$$$ - صفحة 2 Emptyالأربعاء أغسطس 17, 2011 7:37 pm

medhat كتب:
ملحوظة هامة

تم نقل الموضوع الى قسم شكاوى اللاعبين داخل السيرفر

لانى دى شكاوى وليست بشرح كويستة او مهمة وسيتم نقلو نهائيا اليوم

وشكرا

صح تمام النقل بس معلش محدش بالى دا خطا منى علشان انا متعود على قسم الشروحات تقبل اسفى
medhat
رئيس عام قسم الشروحات
رئيس عام قسم الشروحات
medhat

المساهمات : 132

مُساهمةموضوع: رد: $$$$$$ العايز الاستار تور و الفانة +12 _7 يدخل هنا $$$$$$$   $$$$$$ العايز الاستار تور و الفانة +12 _7 يدخل هنا $$$$$$$ - صفحة 2 Emptyالأربعاء أغسطس 17, 2011 10:02 pm

pop350 كتب:
medhat كتب:
ملحوظة هامة

تم نقل الموضوع الى قسم شكاوى اللاعبين داخل السيرفر

لانى دى شكاوى وليست بشرح كويستة او مهمة وسيتم نقلو نهائيا اليوم

وشكرا

صح تمام النقل بس معلش محدش بالى دا خطا منى علشان انا متعود على قسم الشروحات تقبل اسفى

بدون اسف يا بوب كلنا هنا اخوات ومفيش حد معصوم من الخطق انا كتبت الملحوظة عشان الناس تعرف اتنقل ليه فقط وشكرا على مرورك
pop350
عضو متميز
عضو متميز

مُساهمةموضوع: رد: $$$$$$ العايز الاستار تور و الفانة +12 _7 يدخل هنا $$$$$$$   $$$$$$ العايز الاستار تور و الفانة +12 _7 يدخل هنا $$$$$$$ - صفحة 2 Emptyالخميس أغسطس 18, 2011 2:00 am

وصلت المعلومة و الف مبروك على ادارة قسم الشروحات و لو عايز اى استفسار انا موجود مبروووووووووووووووووووووووك

cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers
medhat
رئيس عام قسم الشروحات
رئيس عام قسم الشروحات
medhat

المساهمات : 132

مُساهمةموضوع: رد: $$$$$$ العايز الاستار تور و الفانة +12 _7 يدخل هنا $$$$$$$   $$$$$$ العايز الاستار تور و الفانة +12 _7 يدخل هنا $$$$$$$ - صفحة 2 Emptyالخميس أغسطس 18, 2011 11:13 am

pop350 كتب:
وصلت المعلومة و الف مبروك على ادارة قسم الشروحات و لو عايز اى استفسار انا موجود مبروووووووووووووووووووووووك

cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers

الله يبارك فيك عقبالك ان شاء الله
pop350
عضو متميز
عضو متميز

مُساهمةموضوع: رد: $$$$$$ العايز الاستار تور و الفانة +12 _7 يدخل هنا $$$$$$$   $$$$$$ العايز الاستار تور و الفانة +12 _7 يدخل هنا $$$$$$$ - صفحة 2 Emptyالخميس أغسطس 18, 2011 10:00 pm

iهههههههههه لا بقا من السنتى علشان انا داخل ثانوية و كمان جبت اخرى دا انا سنتين شايل ادارة قسم فى اهم موقع عربى و موقع اجنبر يلا ربنا يوفقك
king king king king king king king
melo touch
عضو جديد
عضو جديد

المساهمات : 8

مُساهمةموضوع: رد: $$$$$$ العايز الاستار تور و الفانة +12 _7 يدخل هنا $$$$$$$   $$$$$$ العايز الاستار تور و الفانة +12 _7 يدخل هنا $$$$$$$ - صفحة 2 Emptyالسبت أغسطس 20, 2011 2:54 pm

ربنا يوفاكوا و يكون معاكوا و تقدروا تحلوا المشاكل دي
عادل محمد
عضو نشيط
عضو نشيط

المساهمات : 19

مُساهمةموضوع: رد: $$$$$$ العايز الاستار تور و الفانة +12 _7 يدخل هنا $$$$$$$   $$$$$$ العايز الاستار تور و الفانة +12 _7 يدخل هنا $$$$$$$ - صفحة 2 Emptyالجمعة سبتمبر 23, 2011 8:43 pm

bola taker كتب:
طب لو سمحت طلب اخير
ممكن تعملنا ارينا زى كونكر العادية واحد ضد واحد علشان نلعب ومنزهقش بسرعة
والى يكسب يا خود سيبيس و توب مثلاً
]دة كويس اوى
عادل محمد
عضو نشيط
عضو نشيط

المساهمات : 19

مُساهمةموضوع: رد: $$$$$$ العايز الاستار تور و الفانة +12 _7 يدخل هنا $$$$$$$   $$$$$$ العايز الاستار تور و الفانة +12 _7 يدخل هنا $$$$$$$ - صفحة 2 Emptyالجمعة سبتمبر 23, 2011 8:44 pm

The.Matrix كتب:
هشوفلها حل قريب وانزلها فى الشوب
النهرد كم وا الموضوع من يوم كم وا لس
sniper_gunx
عضو جديد
عضو جديد

مُساهمةموضوع: رد: $$$$$$ العايز الاستار تور و الفانة +12 _7 يدخل هنا $$$$$$$   $$$$$$ العايز الاستار تور و الفانة +12 _7 يدخل هنا $$$$$$$ - صفحة 2 Emptyالثلاثاء سبتمبر 27, 2011 1:09 pm

يا حبى انا عارف انك زعلان بس على فكرة البى ام عمل كدا فكرة تامام عشان مايبقاش الجديد زى القديم فى السيرفر وبعدان اكيد فى كمية فانة وطور اتباعت كتير فى السيرفر وهتلاقى منها فى الماركت وخد بالك انا العبة بردو ماشيى بالرنك الدونيشن ممكن اديك مثال على كدا لو انتا مثلا دوق ولابس طور وفانة دامج 7 واسطف مية مية تعالى بقى نشوف التانى برنس ومش لابس زيك يعنى ولا طور ولا فانة دامج 7 مين الاقوى اكيد البرنس لانة بيضربك بعدد عالى وانتا بتضربو 5 و6 الاف شوفت بقى واللة انا بشرحلك الحاكة دية عشان متزعلش نفسك من حكاية الفانة والطور وحاول ترفع كل دونيشن عشان تجرب بنفسك ويارب تلاقى الفانة والطور الدامدج 7 . شكرا
|pain|
عضو جديد
عضو جديد

مُساهمةموضوع: رد: $$$$$$ العايز الاستار تور و الفانة +12 _7 يدخل هنا $$$$$$$   $$$$$$ العايز الاستار تور و الفانة +12 _7 يدخل هنا $$$$$$$ - صفحة 2 Emptyالثلاثاء سبتمبر 27, 2011 1:28 pm

عادل محمد كتب:
bola taker كتب:
طب لو سمحت طلب اخير
ممكن تعملنا ارينا زى كونكر العادية واحد ضد واحد علشان نلعب ومنزهقش بسرعة
والى يكسب يا خود سيبيس و توب مثلاً
]دة كويس اوى

$$$$$$ العايز الاستار تور و الفانة +12 _7 يدخل هنا $$$$$$$
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
 مواضيع مماثلة
-
» $$$$$$حد يدخل لما نشوف اخرتها$$$$$$
» <<<<طلب هام جدا من البى ام يا ريت يدخل ويشوف>>>>>